آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب


سایت یوتیوب که سال‌ها پیش توسط گوگل خریداری شد، بزرگ ترین سایت در زمینه اشتراک گذاری ویدئو است که به منبع غنی و بزرگی از ویدئوها تبدیل شده است. یوتیوب بهترین، جامع ترین و فراگیرترین سرویس اشتراک ویدئو است. این سایت با داشتن رتبه 2 الکسا و با بازدید میلیاردی در هفته، تعداد بی شماری ویدئو در موضوعات مختلف را به کاربران ارائه می کند. این سایت از همان ابتدا در ایران هم مورد استقبال عموم قرار گرفت و اغلب سازمان ها و شرکت ها و عموم مردم، با ساخت حساب کاربری در آن به اشتراک ویدئو مشغول هستند.  اما مشکلی که در استفاده از یوتوب در کشور ما وجود دارد بخاطر فیلتر بودن آن است که امکان دسترسی آسان به ویدیوها وجود نداشته و برای دسترسی بهتر مجبور هستیم ویدیوها را دانلود کنیم. از طرفی دیگر امکان دانلود از یوتیوب نیز فراهم نیست و باید به کمک ابزار دانلود از یوتیوب ویدیوها را دنلود کنیم. 

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟

یکی از بزرگترین سوالات در مورد این پلتفرم این است که چرا یوتیوب امکان دانلود را برای کاربران فراهم نکرده است؟ امکان دانلود از یوتیوب وجود دارد، اما سیاست گوگل و خیلی از شرکت های مطرح این است که خدمات اصلی خود را در قالب اشتراک پرمیوم در اختیار مشتری قرار بدهند. از این رو از سال 2015 یوتیوب پرمیوم  یا یوتیوب رد عرضه شد. شما با خرید اکانت پرمیوم می توانید به دانلود ویدیو از یوتیوب به صورت قانونی مشغول شوید در واقع برای دانلود هر ویدئو از یوتیوب به سادگی می توانید با زدن روی دکمه دانلود، آن را ذخیره کنید. اگر به هر دلیلی مانند عدم داشتن مستر کارت و یا هزینه های اکانت پرمیوم قادر به خرید اشتراک و اکانت یوتیوب نیستید می توانید از 7 روش ساده و کاربردی برای دانلود ویدئو از یوتیوب کمک بگیرید و هر ویدیویی که مورد نظرتان است را کاملا رایگان و بودن خرید اشتراک دانلود کنید. 

برای مشاهده ادامه مطلب می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. 

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟

بهترین فیلم های سینمایی 2021


سال 2021 یکی از خاص ترین سال های سینمایی بشمار می آید چون اغلب فیلم ها یا در دوره پاندمی کرونا فیلم برداری شده اند یا اینکه به علت پاندمی، زمان اکران آن ها چندین بار تغییر کرده است که البته با همه این چالش ها باز هم در لیست بهترین فیلمهای در حال اکران 2021 قرار دارند. با این وجود شاهد فیلم های اکران شده 2021 بودیم که حقیقتا غوغا کردند. در همین راستا در اینجا به معرفی بهترین فیلم های سینمایی 2021 و بهترین فیلم های اکران شده در سال جدید بپردازیم. حتما شما هم به دنبال دانلود بهترین فیلم های سینمایی خارجی 2021 هستید و می خواهید بدانید بهترین فیلم های در حال اکران 2021 یا بهترین فیلم های 2021 منتشر شده کدام هستند؟!  در ادامه لیستی از بهترین فیلم های سینمایی 2021 را معرفی میکنیم تا شما بتوانید با توجه به علاقه خود به دانلود بهترین فیلم های سینمایی خارجی 2021 بپردازید.

1. فیلم های جدید جیمز باند 25 No Time To Die

جدیدترین قسمت جیمز باند امسال و در مهرماه اکران خواهد شد. این فیلم بیست و پنجمین مجموعه جیمز باند است و یکی از پرخرج ترین و پرهزینه ترین آنها نیز محسوب می ‌شود. به دلیل این که حدود ۲۵۰ میلیون دلار برای آن خرج شده و از سال ۲۰۱۶ تولید آن آغاز شده است. البته شیوع کرونا بر آن تاثیرگذار بود و در برخی موارد باعث ایجاد وقفه در آن شد. باید منتظر ماند و دید ایا این فیلم می تواند در لیست بهترین فیلم های اسکار 2021 قرار خواهد گرفت یا نه؟



2. فیلم جدید اکران شده خوک Pig

یکی دیگر از فیلم های برتر سال ۲۰۲۱ که قطعاً مورد استقبال قرار خواهد گرفت فیلمی به نام خوک است که در آن نیکلاس کیج بازی می‌ کند. اگر فیلم جان ویک را دیده باشید به خاطر دارید که جان ویک به خاطر دزدیده شدن خودرو و کشته شدن سگ محبوبش، قصد انتقام‌ جویی از یک گروه را داشت. تقریباً داستان این فیلم هم به همین گونه است. راب (نیکلاس کیج) به خاطر دزدیده شدن خوکش که تنها وسیله امرار معاش او بود، باید راه خطرناکی را برای پیدا کردن طی کند.



بهترین فیلم های 2021 لیستی بلند بالا شامل دو دسته بهترین فیلم های اکران شده 2021 و بهترین فیلم های جدید در حال ساخت در 2021 است. سعی کرده ایم با توجه به تمام سلایق بهترین فیلم های 2021 از نظر منتقدان Imdb را ارائه کنیم. در این لیست بهترین فیلم های سینمایی خارجی سال 2021 را درژانر های مختلف معرفی میکنیم و در مورد آنها توضیحات لازم را می دهیم.

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی بهترین فیلم های خارجی جهان 2019 و 2020 و 2021

بهترین فیلم های خارجی جهان بر اساس امتیازات سایت های نقد و بررسی فیلم قابل تفکیک هستند. یکی از سخت ترین و البته شاید جذاب ترین کارهای ممکن هم گرداوری لیست بهترین فیلم های خارجی جهان در 2021 و 2020 و 2019 است چرا که کاربران به دنبال لیست پیشنهادی بهترین فیلم های خارجی جدید دنیا هستند. در این مقاله   قصد داریم به معرفی بهترین فیلم های خارجی جهان بپردازیم. معرفی 10 فیلم برتر دنیا از بین این همه فیلم جذاب و دیدنی، کار بسیار سختی است. به جز سلیقه افراد، شاید یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن لیست بهترین فیلم های خارجی جهان امتیازی است که توسط سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم ارائه شده. فهرست بهترین فیلم های خارجی پیشنهادی میزبان فا مگ شامل بهترین فیلم های دنیا از نگاه تماشاگران، فیلم های برتر راتن تومیتوز، ده فیلم برتر تاریخ سینما از نگاه منتقدان و گوشه ای از فیلم های برتر سایت متاکریتیک است. این سایت ها با استفاده از معیارها و شاخص های خاص بهترین فیلم های جهان را رتبه بندی می کنند. ما نیز با توجه به سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم لیست بهترین فیلم های خارجی دنیا را تهیه کرده ایم. البته فهرست بهترین فیلم های خارجی پیشنهادی ما دائما در حال به روزرسانی و تغییر است و باز هم به معرفی فیلم های جدید و بیشتری خواهیم پرداخت تا همواره بهترین فیلم های خارجی روز دنیا را ارائه کنیم. همچنین می توانید پس از مطالعه لیست بهترین فیلم های خارجی جهان به سایت های معتبر فیلم مراجعه و در خصوص دانلود 10 فیلم برتر جهان با دوبله فارسی اقدام کنید. بهترین فیلم های جدید و قدیمی سینما و البته ده فیلم برتر تاریخ سینمای جهان در این لیست وجود دارند. سعی کردیم از هر ژانر برترین و بهترین فیلم های خارجی روز دنیا و ده ها فیلم برتر تاریخ سینما از نگاه منتقدان را در این لیست قرار دهیم.این فیلم ها تنها بخش کوچکی از بهترین فیلم های خارجی جهان محسوب می شوند. 
برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی بهترین سریال های خارجی جهان 2019 و 2020 و 2021

سریال حادثه چرنوبیل، سریال بریکینگ بد که از جمله سریال های خارجی تمام شده است، سریال خارجی کارگاه حقیقی که بهترین سریال خارجی 2019 بوده، برترین سریال 2020 یعنی سریال خارجی وایکینگ ها، سریال دارک که از جمله سریال های برتر راتن تومیتوز است، سریال دکستر، سریال خارجی لاست که بهترین سریال خارجی قرن محسوب می شود، سریال مانی هیست با ژانر جنایی، سریال گیم آف ترونز که از جمله بهترین سریال های خارجی 2021 بوده و نهایتا سریال دنیای غرب می باشد. لیست بهترین سریال های خارجی جهان که گردآوری نموده ایم از سریال هایی در ژانر تاریخی و حماسی تا جنایی و پلیسی و رمز آلود را شامل می شود و سعی کرده ایم فهرست برترین سریال های خارجی دنیا در 2019، بهترین سریال های خارجی جهان 2020 و حتی بهترین سریال های خارجی جهان 2021 را در این لیست بگنجانیم.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از دیدن چند قسمت یا چند دقیقه از یک سریال خارجی از ادامه تماشای آن منصرف شده و از انتخاب آن سریال پشیمان شوید. اما وقتی بدانید که سریال هایی وجود دارند که هم از نظر منقدین و هم از منظر مخاطبان و تماشاچیان تحسین شده و به عنوان بهترین سریال های خارجی جهان در سال های 2021 و 2020 و 2019 انتخاب شده اند، آن موقع قطعا آن سریال یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. قصد داریم به معرفی بهترین سریال های خارجی جهان بپردازیم سریال های زیبا و جذابی که حقیقتا ارزش حداقل یک بار دیدن را دارند بهترین سریال های خارجی جدید که در سال های 2018 و 2019 و 2020 و 2021 تعداد قابل توجهی از مخاطبان را مجذوب خود کردند و بعضا رکورد بیشترین تعداد بیننده را شکستند. بدون شک اسامی بهترین سریال های خارجی بسیار زیاد است که شاید در لیست پیشنهادی بهترین سریال های خارجی که ارائه می کنیم نیامده باشد . چرا که اسامی بهترین سریال های جهان زیاد است و ما در اینجا فقط به جذاب ترین ها اشاره می کنیم. البته در نظر داشته باشید این لیست به صورت مداوم بروزرسانی می شود.

لیست بهترین سریال های خارجی جهان

خیلی از افراد دیدن یک سریال خوب را به تماشای یک فیلم سینمایی ترجیح می دهند. معمولا همراه شدن با داستان های مختلفی که در یک سریال اتفاق می افتد جذابیت و کشش بیشتری را برای یک بیننده ایجاد می کند. در این مقاله ما سعی کرده ایم 10 سریال برتر دنیا که به نسبت پر بیننده و جذاب هستند را به عنوان لیست پیشنهادی بهترین سریال های خارجی جهان به شما معرفی کنیم. معیارهایی که برای معرفی بهترین سریال های خارجی جهان در نظر داشته ایم علاوه بر نظر و امتیاز منتقدان و مخاطبان که در سایت های معتبر قرار داده اند، سال انتشار نیز بوده است.

 به عبارت دیگر سریال برتر دنیا که هم تحسین منقدین سینما و سایت های معتبر تحلیل سریال را به همراه داشته اند و هم مورد استقبال ببینندگان قرار گرفته اند. این لیست پیشنهادی شامل سریال های برتر بر اساس امتیاز متاکریتیک، سریال های برتر راتن تومیتوز و بهترین سریال های imdb است. در واقع بهترین سریال های خارجی جهان 2019، بهترین سریال های خارجی جهان 2020 و بهترین سریال های خارجی جهان 2021 را شامل می شود

1- سریال حادثه چرنوبیل Chernobyl

 بهای روغ چقدر است؟ این جمله تاثیرگذار ترین و مهم ترین قسمت مینی سریال 5 قسمتی چرنوبیل به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی 2019 بشمار می رود. این سریال 5 قسمتی باعث شد تا علاقه مندان فیلم به محض پایان سریال بازی تاج و تخت یک شاهکار دیگر از HBO اما این بار از یک کارگردان تقریبا گمنام و بی تجربه در کارهای درجه یک را شاهد باشند. اما کریگ مازن از این امتحان موفق بیرون آمد و یکی از جذاب ترین و زیباترین فیلم های تاریخ را ساخت. به همین دلیل بود که جایزه امی بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نامه را از آن خود و چرنوبیل کرد.

 از دیدگاه کاربران چرنوبیل بهترین مینی سریال اخیر است و به همین دلیل به عنوان اولین پیشنهاد در مقاله معرفی بهترین سریال های خارجی جهان از آن نام بردیم. چرنوبیل یکی از بهترین سریال های خارجی جدید از نگاه کاربران محسوب می شود و جوایز خاصی را از آن خود کرده. بدون شک تماشای یک سریال تاریخی واقعی که نشان دهنده مجموعه خطاهای انسانی و فنی و در نتیجه ایجاد بزرگترین فاجعه اتمی غیر نظامی قرن بیستم باشد اگرچه ناراحت کننده است، اما پر از درس ها و عبرت می باشد. بی مسئولیتی، بی تفاوتی و دروغ باعث شد تا یک فاجعه به این بزرگی رقم بخورد و نتایج و پیامدهای آن تا همین الان در اوکراین قابل مشاهده باشد. در این سریال خارجی همه چیز درباره حادثه چرنوبیل بیان شده است. حادثه چرنوبیل یکی از بهترین سریال های خارجی پیشنهادی میزبان فا مگ است. این سریال داستان واقعی فاجعه اتمی چرنوبیل در 1986 در منطقه چرنوبیل اوکراین را روایت می کند. اتفاقی که مجموعه ای از خطاهای انسانی و فنی آن را رقم زد و باعث شده تا همین الان اثرات تشعشعات هسته ای بر انسان ها و حیوانات آن منطقه مشهود باشد. سریال چرنوبیل به دلیل محدودیت هایی که وجود داشت تصاویر مربوط به جراحات های اتمی که بر پوست و بدن آتش نشانان و کارکنان مرکز هسته ای ایجاد شده بود خیلی واضح نمایش داده نشد. فقط در یک سکانس جراحات ناشی از تشعشعات هسته ای برای یک آتش نشان به نمایش کشیده شد. در واقع این جراحت ها و صدمات بسیار عمیق تر بود. واضح است که اگر قرار بود این جراحات به شکل واقعی نشان داده شوند تماشای این فیلم برای نوجوانان منع می شد!

سه مورد زیر از جمله فیلم هایی هستند که داستان آن ها بسیار شبیه حادثه چرنوبیل است و از دیدن آنها لذت خواهید برد. در این فیلم ها نیز خطای انسانی و یا طبیعت موضوع اصلی هستند.

  • سرزمین فراموشی Land of Oblivion (روایت فاجعه چرنوبیل و تاثیر تشعشعات بر ابعاد زندگی مردم به دور از مسائل سیاسی)
  • سندروم چین The China Syndrome (رخ دادن حادثه اتمی در آمریکا و به تصویر کشیدن این حادثه مهیب و تاثیرات آن)
  • فرو پاشی Raspad (به تصویر کشیدن فاجعه چرنوبیل و پیشروی شوروی تا مرز فروپاشی)

2- سریال خارجی بریکینگ بد Breaking Bad

 در سال 2013 در یک نظر سنجی 99% بینندگان بریکینگ بد که به فارسی افسارگسیخته ترجمه شده از این سریال رضایت داشته اند پس می توان گفت سریال بریکینگ بد واقعا قابل تحسین است و شایسته انتخاب به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی جهان می باشد. 16 جایزه امی نیز تایید دیگری بر این تریلر جنایی است. از سال 2008 تا سال 2013 تعداد 5 قسمت از سریال بریکینگ بد پخش شد. وینس گیلیگان کارگردان سریال بریکینگ بد با علم کامل بر شرایط اجتماعی جامعه آمریکایی این سریال مهیج را ساخته است. جامعه ای سرمایه داری که به راحتی و سرعت می تواند یک شخصیت خوب و مفید اجتماعی را به شخصیت منفی و مضر تبدیل کند. اگر به دنبال یکی از بهترین سریال های خارجی تمام شده می گردید، سریال بریکینگ بد Breaking Bad را پیشنهاد می کنیم. حقیقتا برینکینگ بد شایسته حضور در لیست 10 سریال برتر دنیا است.


سریال خارجی بریکینگ بد یا همان افسارگسیخته از این رو ارزش دیدن دارد که نشان می دهد پول اگر چه حلال مشکلات است اما شاید دلیل مشکلات هم باشد. وقتی به خاطر پول یک معلم ساده شیمی تبدیل به سرکرده یک باند تولید و توزیع مواد مخدر می شود و آنقدر پیش می رود که مواد مخدر جدیدی تولید می کند پس می توان گفت اخلاق و ارزش ها قربانی پول و سرمایه می شوند. سریال جذاب بریکینگ بد بیشتر از این که یک تریلر جنایی محسوب شود به نظر یک سریال روانشناسی جامعه شناسانه است که خطر سقوط ارزش ها به خاطر پول را گوشزد می کند. افسار گسیخته به دلیل امتیازات بالا از بهترین سریال های imdb و سریال های برتر راتن تومیتوز است.

در ابتدا اصلاً قرار نبود که شبکه اچ بی او تولید سریال بریکینگ بد را بر عهده بگیرد. حتی نتفیلیکس، TNT و شوتایم نیز از بر عهده گرفتن این سریال امتناع کردند. اما در نهایت شبکه ای ام سی در یک تصمیم جسورانه آن را ساخت و پخش کرد و حالا در لیست بهترین سریال های خارجی جهان قرار دارد. جالب است که سازمان مبارزه با مواد مخدر آمریکا DEA بسیار از ساخت این سریال استقبال و در ساخت آن کمک شایانی به سازندگان کرده شاید همین مورد یکی از دلایل قرار گرفتن سریال بریکینگ بد در بین اسامی بهترین سریال های دنیا باشد. چیزی که خود سازندگان انتظار نداشتند. همچنین این سریال شامل مباحث علمی بسیار دقیقی مخصوصا در حوزه شیمی و داروسازی است و یک پروفسور دانشگاه اکلاهاما موضوعات علمی آن را برای فیلمنامه تایید می کرد.

سریال های زیر از سریال های خارجی ماجراجویی مشابه سریال بریکینگ بد بشمار می روند. هر سه سریال ذکر شده حقیقتا شایستگی حضور در لیست سریال های برتر دنیا را داشتند.

  • سریال پیکی بلایندرز Peaky Blinders (در این سریال قرار است شهر از وجود جناتکاران، خرابکاران و اغتشاش گران پاکسازی شود.)
  • خانه پوشالی House of Cards (سریالی با ژانر جنایی دربار شخصی که قصد تصاحب یک مقام سیاسی را دارد.)
  • ددوود Deadwood (افراد زیادی برای یافتن طلا به یک شهر کوچک بدون قانون مهاجرت می کنند که توسط یک شخص خاص اما بی قانون و خودمحور کنترل می شود.)

3- سریال خارجی کاراگاه حقیقی True Detective

هم در بین بهترین سریال های خارجی می توان به شاهکار دیگری از HBO اشاره کرد. کارآگاه حقیقی نام یک سریال خارجی جذاب به کارگردانی و نویسندگی نیک پیزولاتو است. پیزولاتو را احتمالا به خاطر رمان گالوستون بشناسید. او در سریال کارآگاه حقیقی تهیه کنندگی را بر عهده دارد.

 در واقع در هر قسمت از این سریال شاهد یک داستان جدید هستیم. اما شالوده اصلی همه قسمت ها تلاش دو کارآگاه برای پیدا کردن حقایقی در مورد مجرمین است که جرم هایی از قتل های سریالی گرفته تا ربودن کودکانجام داده اند. درام جنایی و معمایی کارآگاه حقیقی در سال 2014 پخش شد و تا کنون سه فصل از آن نمایش داده شده است به طوری که فصل سوم آن به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی جهان 2019 شناخته شد.
برای دیدن ادامه مطلب و مشاهده لیست بهترین سریال های خارجی روی لینک زیر کلیک کنید: