آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

جدیدترین فیلم های روز دنیا

خیلی از افراد دوست دارند جدیدترین فیلم های روز دنیا را مشاهده کنند. برای این افراد حتی فیلم هایی که در سال 2020 هم اکران شده قدیمی محسوب می شود! فیلم سینمایی جدید و انتخاب یکی از فیلمهای روز دنیا چالشیست که کاربران زیادی را درگیر خود کرده چرا که عاشقان فیلم و سریال همواره به دنبال جدیدترین فیلم های سینمایی هستند. جدیدترین فیلم های سینمایی خارجی را دیده اید؟ این بار تصمیم داریم برای علاقمندان دنیای فیلم و سریال به معرفی جدیدترین فیلم های روز دنیا بپردازیم و فیلم های خارجی جدید را مورد بررسی قرار دهیم. چرا که اکثر کاربران فیلم های اکران شده را مشاهده کرده اند اگر شما هم از دیدن سریال ها و فیلم های تکراری خسته شده اید می توانید فیلم های جدید سینمایی را دنبال کنید. فیلم های جدید سینما بسیار متعدد هستند و نگاه کردن تمامی آن ها و تشخیص اینکه کدام فیلم سینمایی جدید بهتر است کار دشوار و بس زمانبر است پس در این مقاله از میزبان فا مگ ابتدا به معرفی فیلم های جدید امسال می پردازیم و لیستی از جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا و فیلم های جدید و معروف جهان را ارائه می کنیم سپس با شما همراه هستیم تا به تماشای جدیدترین فیلم های روز دنیا بپردازید. این فیلم ها یا در ماه های اخیر اکران شده اند یا در ماه های آینده اکران خواهند شد. برخی از این فیلم ها مخصوصا آن هایی که در تابستان اکران شده اند، هنوز در آمریکای شمالی، اروپا و شرق آسیا در حال اکران هستند.

در صورت تمایل به مشاهده لیست 30 فیلم سینمایی جدید روز دنیا و مطالعه نقد و بررسی آنها می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید: 

لیست فیلم های سینمایی خارجی جدید

آموزش حذف اکانت اینستا

این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام به بخش جدایی ناپذیر زندگی فردی همه ما تبدیل شده است و همه کاربران به نوعی از این رسانه‌های اجتماعی برای انتشار محتوای خود استفاده می‌ کنند. بدون شک یکی از محبوب‌ ترین رسانه‌ های اجتماعی که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، اینستاگرام است که امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها را به کاربران می‌دهد. اما خیلی از اوقات ممکن است افراد تمایل داشته باشند با دیلیت اکانت اینستاگرام خود برای همیشه از این شبکه اجتماعی خداحافظی کنند یا اینکه با غیرفعال کردن اینستاگرام به صورت موقت برای مدتی این رسانه اجتماعی را کنار بگذارند و در زمان نیاز مجددا به این شبکه برگردند. اگر تصمیم به غیرفعال کردن اکانت اینستا خود دارید تا در آینده هر زمان که تمایل داشتید قادر به استفاده مجدد از آن باشید باید مراحل مربوط به دیلیت اکانت موقت اینستاگرام را طی کنید. در این صورت اکانت شما به هیچ عنوان به صورت کامل حذف نمی شود و تنها به صورت موقت دی اکتیو می شود. اما اگر شما تصمیم به حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود دارید و دیگر به هیچ عنوان نمی خواهید مجددا وارد اکانت خود شوید، لازم است مراحل مربوط به دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام را دنبال کنید. در این صورت اکانت شما به صورت کامل حذف شده و امکان بازیابی مجدد آن وجود ندارد. در ادامه به صورت دقیق و گام به گام به مبحث دلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت و دائمی خواهیم پرداخت.

در صورت تمایل به مشاهده مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت گام به گام می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید:

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام