آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

معرفی فیلم های اکشن جدید روز دنیا

فیلم اکشن جدید و فیلم های سینمایی اکشن اکران شده در سال 2021 از سرگرمی های جذاب عاشقان فیلم و سریال است. حتی برخی گیمرها علاقه زیادی به تمایشای فیلم های اکشن جدید جهان دارند. چرا که برخی از جدیدترین فیلم های اکشن دنیا بر اساس بازی های کامپیوتری ساخته می شوند یا بالعکس برخی بازی ها برگرفته از از فیلم های اکشن جدید هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دهه گذشته شاهد اکران لیست بلند بالایی از فیلم اکشن جدید بودیم. اگر چه پاندمی کرونا، تاثیر زیادی در روند ساخت فیلم ها گذاشت، اما هر طور شده کمپانی های فیلم سازی سعی کردند در طول پاندمی، فیلم های خود را بسازند. اگر شما هم به تماشای فیلم های اکشن جدید علاقه دارید و از تماشای فیلم های اکشن روز دنیا لذت می برید و همواره به دنبال جدیدترین فیلم های سینمایی اکشن هستید می توانید لیست فیلم های جدید اکشن 2021 که در ادامه معرفی می کنیم را بررسی نمایید. بدین ترتیب می توانید در خصوص دانلود فیلم کشن جدید اقدام نموده و فیلم های اکشن جدید را تماشا کنید.  سعی کرده ایم در این مقاله سلیقه های مختلف را در نظر بگیریم و به جز سینمای هالیوود، جدیدترین فیلم های اکشن 2021 از سینمای روسیه، لهستان، چین، ژاپن و سینمای هند (بالیوود) نیز معرفی کنیم تا اگر قصد دانلود فیلم های جدید اکشن دارید، این فیلم ها را نیز تماشا کنید.

در صورت تمایل به مشاهده لیست کامل 30 فیلم اکشن جدید جهان می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:

بهترین فیلم های اکشن جدید 2021 و ویدیو نقد و بررسی

آموزش ساخت ایمیل جدید در سرویس جیمیل

حساب ایمیل یکی از ابزارهای ضروری محسوب می شود که بسیاری از کارها در وب بواسطه آن قابل انجام است. به عنوان مثال برای ثبت نام در بسیاری از سایت ها، استفاده از دیگر سرویس های ارائه شده توسط گوگل نظیر Google Play و خیلی از اقدامات دیگر شما نیاز به داشتن یک حساب ایمیل یا ساخت ایمیل جدید دارید. ساخت ایمیل جدید یکی از اصلی ترین اقداماتی است که افراد مختلف در عصر حاضر برای پیشبرد اهداف خود در زندگی روزمره یا کسب و کار خود باید داشته باشند و افراد می توانند تنها با دنبال کردن چند اقدام ساده به راحتی و در سریع ترین حالت ممکن فرآیند ساخت ایمیل را دنبال کرده و حساب خودشان را با نام دلخواهشان در گوگل داشته باشند.  شما می توانید از طریق سرویس های مختلفی فرآیند ساخت ایمیل جدید را دنبال کنید که بهترین سرویس ایمیل توسط گوگل ارائه شده که با نام جیمیل (Gmail) شناخته می شود. اگر به هر دلیلی قادر به ساخت ایمیل نیستید یا دنبال یک آموزش گام به گام در خصوص ساخت ایمیل جدید از طریق سرویس جیمیل هستید، از شما دعوت می کنیم این آموزش ساخت ایمیل در میزبان فا مگ را تا انتها مطالعه نمایید. در این آموزش به صورت قدم به قدم مراحل درست کردن ایمیل جدید در سرویس جیمیل گوگل را به شما نشان خواهیم داد. 

اصلی ترین مزایای ساخت ایمیل جدید در سرویس جیمیل عبارت است از:

  • امکان دسته بندی ایمیل های مرتبط
  • قابلیت نشانه گذاری جیمیل های دارای اهمیت
  • امکان لغو ارسال ایمیل به مدت 10 ثانیه
  • امکان برچسب گذاری ایمیل ها

پس اگر شما نیز تصمیم دارید تا مراحل ساخت ایمیل جدید در سرویس جیمیل گوگل را دنبال نمایید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در صورت تمایل به مشاهده آموزش کامل ساخت جیمیل می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید: 

مراحل ساخت ایمیل جدید

بهترین فیلم های اکشن و جنگی تاریخ سینمای جهان

بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان کدام هستند؟ این سوالیست که همواره تمامی مخاطبین سینما می پرسند و به دنبال لیستی از بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان و انواع فیلم جنگی تاریخی به خصوص برترین فیلم های اکشن 2019 و 2020 و 20121 هستند. فیلم اکشن یکی از ژانر های محبوب سینما است. می توان گفت حداقل 60 درصد فیلم های پرفروش سینما جزء فیلم های اکشن بشمار می روند. از هر 10 فیلم پرفروش جهان 6 تای آن فیلم اکشن است. این موضوع نشان می دهد که فیلم های اکشن جهان تا چه حد در بین تماشاگران محبوب هستند. در این بین معمولا فیلم های اکشن رزمی در شرق آسیا جزء بهترین فیلم های اکشن دنیا محسوب می شوند. نه تنها در گیشه، بلکه در بستر اینترنت هم شاهد دانلود فیلم اکشن و دانلود فیلم جنگی تاریخی در سطح بسیار زیادی هستیم. برترین فیلم های اکشن و جنگی جهان عمدتا در دهه 90 میلادی و در دهه اول قرن جاری ساخته شده اند. در این دو دهه شاهد اکران بهترین فیلم های اکشن تاریخی و فیلم های جنگی برتر بودیم. چه در حوزه فیلم های جنگی و چه در حوزه فیلم حماسی و تاریخی فیلمهای اکشن متنوعی ساخته شده است. مطمئنا تعداد قابل توجهی از تماشاگران سینما، به فیلم سینمایی اکشن علاقه دارند پس طبیعی است که به دنبال فیلم های اکشن برتر دنیا نیز باشند. در سال های گذشته رشد تعداد فیلم های اکشن به خصوص فیلم های اکشن 2021 و 2020 و 2019 نسبت به سال های قبل بیشتر بوده است. سعی کردیم در این مقاله، یک لیست از بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان را معرفی کنیم. 

در صورت تمایل به مشاهده لیست کامل 30 فیلم اکشن و جنگی برتر جهان می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:

بهترین فیلم های اکشن و جنگی جهان 2019 و 2020 و 2021

انیمه به سبکی ژاپنی انیمیشن گفته می شود. تقریبا از دهه هفتاد میلادی که ژاپنی ها به طور جدی ساخت انیمیشن را آغاز کردند، اغلب تصویرگرها با استناد به داستان های تصویری  سبک خاصی از تصاویر و فریم ها را در انیمیشن های خود ایجاد کردند. این سبک خاص انیمه نام گرفت. سبکی که مورد استقبال قرار گرفت و تا همین الان هم اغلب انیماتورهای ژاپنی پیرو همین سبک هستند. بهترین انیمه های جهان به خاطر رشد تکنولوژی های طراحی و ساخت انیمیشن سازی در دو دهه اخیر ساخته شده اند. کشور ژاپن به خاطر  اینکه مهد انیمه محسوب می شود، همواره بهترین انیمه های جهان را می سازد. حقیقتا لیست انیمه های برتر جهان بسیار گسترده است اما سعی کردیم بر اساس سلیقه نوجوانان، پیشنهاد کاربران و همچنین بهترین انیمه ها بر اساس ژانر لیست متنوعی را تهیه نماییم تا تمام سلایق را پوشش دهد. این لیست بهترین انیمه ها برای بزرگسالان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و حتی برخی انیمه ها خانوادگی هستند و می توان آن ها را به همراه اعضای خانواده با هر رده سنی تماشا کرد. در تهیه لیست انیمه سینمایی و سریالی این مقاله، بهترین کارتون های ژاپنی جهان و لیست انیمه های جدید را گنجانده ایم. سعی کرده ایم از انیمه های عاشقانه و لیست انیمه های فانتزی و اکشن و بهترین انیمه ها در هر ژانر نام ببریم.

اگر دوست دارید لیست کامل بهترین انیمه های جهان و توضیحات مربوط به آنها را مشاهده نمایید، روی لینک زیر کلیک نمایید:

لیست انیمه های برتر و معرفی 30 تا از بهترین انیمه های جهان

مراحل ساخت اپل آیدی با برنامه آیتونز

ساخت اپل آیدی یکی از اصلی ترین اقداماتی است که بعد از خرید یکی از محصولات اپل باید داشته باشید. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که Apple ID چیست و چرا باید برای ساخت اپل ایدی اقدام نمایید؟ در واقع اپل آیدی عملکردی مشابه با حساب کاربری گوگل دارد و همانند آن به عنوان یک اکانت کاربری شناخته می شود که برای استفاده از خدمات مختلف ارائه شده در سیستم عامل IOS مثل نصب برنامه ها، پخش موسیقی، مشاهده فیلم و بسیاری از اقدامات دیگر و همچنین به روز رسانی برنامه ها به آن نیاز دارید. به خاطر داشته باشید که تا زمانی که برای ساخت اپل آیدی اقدام نکنید امکان به نصب یا به روز رسانی برنامه های IOS در گوشی هوشمند برای شما وجود نخواهد داشت.   موضوعی که باید در هنگام ساخت apple id در کشور ایران به آن توجه داشته باشید این است که به دلیل تحریم بودن آی پی ایران شما باید یکسری پیش نیازهای مشخصی را رعایت کنید تا بتوانید به راحتی فرآیند ساخت اپل ایدی را دنبال کرده و از به کمک آن از قابلیت های مخلتلف گوشی آیفون خود استفاده نمایید.  در این آموزش از میزبان فا مگ تصمیم داریم روش ساخت اپل آیدی را به صورت کامل و گام به گام به شما آموزش دهیم. 

اگر می خواهید با مراحل ساخت اپل آیدی و ترفندهای آن بیشتر آشنا شوید، روی لینک زیر کلیک نمایید: 

نحوه ساخت اپل آیدی