آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

ابر سرور سرور مجازی ابری با قدرت پردازشب بسیار بالا را بشناسید

میزبان فا برای رسیدن به نهایت سرعت ممکن  سرور هاشو به صورت نو و آکبند وارد ایران می کنه تا قادر باشد عملکرد عالی سرویس های مشترکین خود را گارانتی کنه. با خرید سرور مجازی می توانید از نهایت قدرت و پایداری و منابع پردازشی بسیار بالا بهره ببرید. در این نوع سرورها از تکنولوژی روز استفاده شده است و همین امر منجر به افزایش سرعت و پایداری خواهدشد.


1- قرارداد همواره آخرین تکنولوژی برای اولین بار

 مشتریان میزبان فا با خرید سرور ابری برای یه عمر خیال خودشونو از بابت کیفیت و سرعت راحت می کنند. شرکت میزبان فا با شعار high performance technology یعنی نهایت سرعت ممکن از سال 2022 ارائه سرویس های سرور ابری خودش رو آغاز کرده و برای اولین بار قراردادی رو بر روی این سرویس در هنگام خرید بامشتریانش به صورت آنلاین به امضا میرسونه که زیرساخت مشتریان سرور های ابری همیشه آخرین تکنولوژی ممکن روز دنیا باشه. اگر در آینده کارخانه hp سرور هایی پرسرعت تر نسبت به نسل 10 و هارد های Nvme ارائه کرد، شرکت میزبان فا نسبت به مشتریانش متعهد میشه که در حداقل زمان ممکن این سخت افزار ها رو وارد ایران کنه و مشتریان این سرویس رو به صورت رایگان به تکنولوژی جدیدتری منتقل کنه.

2- بهره گیری از تیم پشتیبانی vip با خط تلفن اختصاصی و واحد کنترل کیفیت noc

مانند یک مشاور با مشتریان این سرویس در تعامل مستقیم برای بهبود سایت ها هستیم تا مشتریان این سرویس بیشترین رضایت رو از عملکرد سایتشون داشته باشن. باتوجه به این که سرور های ابری میزبان فا، مهم ترین سرویس های ارائه شده توسط این شرکت هستن و بزرگترین سایت ها و مهم ترین رسانه های کشور بر روی این سرویس میزبانی میشن، شرایطی جهت پشتیبانی بسیار سریع تر نسبت به سرویس های هاست اشتراکی برای این مشتریان فراهم شده که توسط خط vip پشتیبانی میتونن در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرند تا مشکلاتشون رو خیلی سریعتر برطرف کنیم. همچنین کنترل کیفیت سرور های ابری مشتریان این شرکت در سایت noc قدرتمند میزبان فا به صورت 24 ساعته انجام میشه.

3-  بهره گیری از ILO پیشرفته ورژن 5 برای کنترل کیفیت

میزبان فا توسط این ویژگی خاص قادره که کیفیت سخت افزارها را کنترل کنه و قطعات معیوب روی سرورها را قبل از این که قطعی بزرگی حاصل بشه بدون خاموشی از سرور خارج و قطعه سالم را جایگزین قبلی ها کنه. در سرور های جدید میزبان فا، یک چیپ ست ilo بر روی بورد سرور قرار گرفته است، که بر روی سرور های جی 10 این چیپ ست آخرین ورژن یعنی ilo5 است که دقت بسیار بیشتری نسبت به ورژن سرورهای قدیمی داره، توسط این چیپ ست تمام قطعات بر روی سرور و دمای سرور در تمام قسمت های آن همواره قابل کنترل و ارزیابی هستش. 

منبع: mizbanfa.net/blog/mizbanfa/products/mizbanfa-cloud-server-features

برای مشاهده ویژگی های جذاب سرور ابری میزبان فا و بررسی سایت هایی که روی ابرسرورهای نسل 10 اچ پی میزبانی می شوند به صفحه سرور ابری مراجعه نمایید:

https://mizbanfa.net/cloud-server

آموزش نحوه شارژ کردن سیم کارت ایرانسل

ایرانسل حتی ترتیبی اتخاذ کرده تا شما بتوانید به صورت آنلاین وبدون هیچ کارخاصی سیمکارت های خود را تبدیل به دائمی کنید. در این صورت می توانید مشکل سارژ را برطرف کنید. البته حتی اگر سیمکارت شما دائمی باشد نیز باید پس از اینکه به اندازه مشخصی  استفاده کردید حتما قبض آن را در یک مدت محدود بپردازید.  ایرانسل دومین اپراتور  رسمی در حوزه خدمات مخابراتی و اینترنتی محسوب می شود و در حال حاضر جزو 30 شرکت بزرگ ایرانی است که در آمدی بیش از 10 هزار میلیارد تومان در سال دارد. به عبارت دیگر این شرکت خدماتی بزرگترین اپراتور دیتامحور در ایران محسوب می شود.  وشارژ ایرانسل و نحوه خرید شارژ ایرانسل سوالی است که توسط مشترکین این اپراتور مطرح می شود. چرا که آشنایی با نحوه شارژ ایرانسل یکی از موضوعات بسیار مهم است .  اینکه چگونه شارژ ایرانسل را وارد کنیم برای مشترکین ایرانسل به ویژه آن دسته از مشترکینی که به تازگی سیم کارت خود را تهیه کرده اند، سوال بسیار مهمی است. در نظر داشته باشید  شما می توانید به روش های مختلفی مثل کد شارژ ایرانسل، خرید کارت شارژ و… فرآیند مربوط به شارژ ایرانسل را دنبال نمایید و سیم کارت خود را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم شارژ نماییدشمامی توانید  هم از طریق سایت رسمی ایرانسل و هم از طریق نرم افزار برنامه من این کار را انجام دهید.  هر دو روش برای استفاده نیاز به اینترنت دارند. البته در همه این روش ها نیاز است که حتما کارت بانکی شما معتبر باشد و اطاعات مختلف مانندشماره کارت،  CVV2 و تاریخ انقضای آن را  بدانید.  

در یک مقاله کامل به طور مفصل 4 روش شارژکردن سیمکارت های ایرانسل را تشریح کرده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک های زیر استفاده کنید:


کد ایرانسل برای شارژ

دانلود ویدیو از یوتیوب با 4 روش کاربردی


تعداد قابل توجهی از کاربران با استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ وبگردی می کنند. برای همین تصمیم گرفتیم انواع روش های کاربردی دانلود فیلم از یوتیوب با کامپیوتر را ارائه کنیم. البته شما به راحتی می توانید ویدئو را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام به اشتراک بگذارید سپس از طریق روش هایی مثل ربات تلگرام دانلود از یوتیوب اقدام نموده و ویدیو را با ربات دانلود کنید. گاهی وقت ها هم فقط نیاز به دانلود صدای یک ویدئو (مثلا سخنرانی یا یک موسیقی) دارید و فقط قصد دانلود صدای ویدئو را دارید. اما باز هم قادر به این کار نیستید. دانلود ویدیو از یوتیوب با کامپیوتر یکی از راهکارهای بسیار مهمی است که باید بیاموزید. چرا که یوتیوب یک منبع بسیار غنی از ویدیو می باشد. باید بدانید روش دانلود رایگان فیلم از یوتیوب از طریق کامپیوتر بسیار ساده است. کاربران تصور می کنند روش دانلود فیلم از youtube  با کامپیوتر یا سایر روش ها هزینه دارد اما اینطور نیست! شما امکان استفاده از سایت دانلود ویدیو از یوتیوب با کامپیوتر یا ذخیره کلیپ ها با نصب نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب برای کامپیوتر را دارید. اغلب کاربران یوتیوب با استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ از طریق سیستم عامل ویندوز از آن استفاده می کنند. به همین دلیل نیاز به ابزارهایی برای دانلود از یوتیوب دارند که در محیط ویندوز به خوبی عمل کند. در ادامه این مقاله روش هایی را به شما معرفی می کنیم که به راحتی می توانید ویدئوهای مدنظر خودتان را از یوتیوب دانلود کنید. لازم به ذکر است که تمامی روش های دانلود از یوتیوب از طریق کامپیوتر ارائه شده در این مقاله تست شده اند و به راحتی می توانید با استفاده از آنها از ویدیوهای مورد نظر خود را از یوتیوب دانلود کنید.

برای آموزش روش های مختلف دانلود ویدیو از یوتیوب می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید:

ویدیو آموزشی تنظیمات اینترنت رایتل

عدم اتصال اینترنت رایتل به دلیل این است که تنظیمات مربوطه در گوشی تلفن همراه ثبت نشده است. به منظور فعال سازی اینترنت رایتل  ; که در واقع یکی از زیر مجموعه های سازمان تامین اجتماعی نیز به شمار می آید، شما باید وارد بخش تنظیمات گوشی تلفن همراه اندروید یا آیفون خود شده و سپس مراحل مربوط به تنظیمات اینترنت رایتل را دنبال نمایید. در نظر داشته باشید که تنظیمات اینترنت در اندروید و آیفون برای سیمکارت های رایتل کمی متفاوت است. شما برای فعال کردن اینترنت رایتل نیازی به وارد کردن هیچ کدی ندارید اینترنت به صورت پیش فرض برای شما فعال است. تنها شما باید تنظیمات اینترنت رایتل را به صورت دستی در گوشی تلفن همراه خود ثبت نمایید. شما باید بعد از اینکه تنظیمات مورد نظر را ثبت کردید، یک بار گوشی تلفن همراه خود را خاموش و روشن نمایید. بعد از فعال سازی اینترنت رایتل علامت اینترنت در کنار آیکون آنتن سیم کارت شما نمایش داده می شود. رایتل سومین اپراتور رسمی ایرانی به عنوان شرکت خدماتی است که وابسته به سازمان تامین اجتماعی است. این اپراتور بیش از 10 میلیون کاربر فعال دارد و جزو شرکت های پیشرو در کشور است که اینترنت نسل های سوم و چهارم را عرضه کرد. رایتل با ارایه اینترنتی با سرعت 17 مگابایت در ثانیه خدمات خود را عمدتا بر اساس اینترنت ارائه کرد.رایتل به عنوان سومین اپراتور بزرگ فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و تمرکز اصلی این اپراتور روی فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه اینترنت پرسرعت به مشترکین خود بود. به همین دلیل خیلی از افراد ترغیب شدند به علت همین موضوع از سیمکارت های آن استفاده کنند.اما یکی از سوالاتی که همواره در مورد سیم کارتهای رایتل می شنویم این است که چرا اینترنت رایتل وصل نمیشه؟ تنظیمات اینترنت رایتل و آشنایی با نحوه فعال سازی اینترنت رایتل یکی از اصلی ترین اقداماتی است که کاربران این اپراتور باید برای استفاده از اینترنت رایتل داشته باشند.

برای اینکه روش های مختلف تنظیمات اینترنت رایتل را آموزش ببینید می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

 فعال سازی اینترنت رایتل

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

اگر چه یکی از بهترین پیام رسان های حال حاضر پیام رسان تلگرام است اما ممکن است به دلایل مختلفی برخی از کاربران بخواهند اکانت خود را برای همیشه حذف کنند. برای این که شما تلگرام را به صورت دائمی حذف کنید باید مراحل ساده ای را طی کنید. دیلیت اکانت تلگرام یکی از تکنیک هایی است که گاهاً کاربران این پیام رسان نیاز دارند با آن آشنایی پیدا کرده و آنها را مورد استفاده قرار دهند. کاربران پیام رسان تلگرام به دلایل مختلفی ، به دنبال حذف اکانت تلگرام هستند. تلگرام یکی از پیام رسان های شناخته شده در جهان است که به دلیل تاکیدی که روی سرعت و امنیت دارد در میان افراد در سراسر جهان به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. موضوعی که در هنگام تلاش برای حذف اکانت تلگرام باید به خاطر داشته باشید این است که بعد از حذف برنامه با استفاده از یکی از روش هایی که در ادامه گفته می شود، تمامی اطلاعات شما مثل چت ها، مخاطبین، گروه ها و… نیز حذف می شود. توجه داشته باشید که با حذف کردن اکانت تلگرام کلیه داده‌ های موجود در آن اعم از مخاطبین، گروه‌ ها، چت‌ های خصوصی و کانال تلگرام از بین خواهد رفت. گاهاٌ افراد به دنبال روش دیلیت اکانت تلگرام به صورت کلی هستند. البته از ابتدا قابلیتی در تلگرام تعبیه شده است که اگر برای مدتی طولانی در اکانت خود وارد نشوید، اکانت تلگرام به صورت خودکار حذف خواهد شد. معمولا تنظیمات این بخش به صورت پیش فرض روی 6 ماه قرار دارد و به این معنی است که اگر تا 6 ماه پس از آخرین زمان آنلاین بودن در تلگرام در اکانت خود انلاین نشود، حذف خودکار اکانت تلگرام رخ می دهد.  قابلیت حذف خودکار تلگرام به صورت پیش فرض روی این برنامه وجود دارد. تنها کاری که می توانید در این زمینه انجام دهید این است که بازه زمانی 1 سال را انتخاب کنید تا احتمال دیلیت شدن تلگرام در صورت عدم استفاده از آن کمتر شود.

در یک مقاله به طور کامل نحوه دیلیت اکانت تلگرام را تشریح کرده ایم. برای مطالعه این مقاله می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

 آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام