آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

فیلم های سینمایی ایرانی برتر


فیلم سینمایی ایرانی گزینه اول برای انتخاب فیلم و سریال و تماشای آن به همراه خانوده برای اغلب افراد است. چرا که در اکثر فیلم های ایرانی مسائل روز ایران گنجانده می شود. از طرفی دیدن فیلم ایرانی به طبع و ذائقه و البته فرهنگ ایرانیان نزدیک تر است. برخلاف تصور خیلی از افراد فیلم سینمایی ایرانی خوب هم کم نیست! برخی از بهترین فیلم های سینمای ایران به جشنواره های بین المللی هم راه یافته و جوایزی را دریافت کرده اند. فیلم های سینمایی ایرانی عمدتا در ژانر درام ساخته شده اند. پس از فیلم های کمدی و طنز، فیلم های درام جزو پرفروش ترین فیلم های ایرانی محسوب می شوند. فیلمسازان ایرانی با توجه به امکانات سینمای ایرانی مخصوصا در حوزه بودجه عمدتا فیلم هایی درام می سازند. قاعدتا انتظار هم نداریم کارگردان یک فیلم ایرانی، فیلم هایی با بودجه های بسیار کلان و در حد فیلم های هالیوودی بسازد. با تمام این ویژگی ها خوشبختانه توسط کارگردانان و تهیه کنندگان خلاق ایرانی شاهد ساخت بهترین فیلم های سینمای ایران مخصوصا در دهه 90 بودیم. فیلم های سینمایی ایرانی در دهه 90 سبک ها و موضوعات جذابی را برای مخاطبان روایت کردند. انتخاب بهترین فیلم های سینمای ایران به سلیقه افراد بستگی دارد. خیلی از افراد یک فیلم سینمایی ایرانی خوب را بر اساس کارگردان آن انتخاب می کنند. برای برخی ملاک انتخاب فیلم های ایرانی خوب این است که بازیگر مورد علاقه آنها در فیلم ایفای نقش کند. برخی نیز پرفروش ترین فیلم های ایرانی یا بهترین فیلم های ایرانی از نگاه مردم را ملاک انتخاب و تماشای فیلم های ایرانی می دانند. اما آنها که نظر کارشناسان برایشان خیلی مهم است بهترین فیلم های ایرانی در imdb را یک معیار و شاخص قابل اتکا می دانند. ما در لیست 30 تایی زیر سعی کرده ایم به همه سلایق احترام بگذاریم و در هر ژانر یک فیلم ایرانی خوب را پیشنهاد کنیم.

اگر تمایل دارید با بهترین فیلم های ایرانی انتخابی ما بیشتر آشنا شوید، روی لینک زیر کلیک نمایید:

بهترین فیلم های سینمایی ایرانی

بهترین سایت های ایرانی در سطح جهانی

سایت ایرانی در بستر اینترنت عملکرد مناسبی را دارد و در واقع نام بسیاری از سایت های معتبر ایرانی را می توان در لیست بهترین های جهان مشاهده کرد. سایت های ایرانی را می توان با توجه به فاکتورهای مختلفی شناسایی و انتخاب کرد و یکی از بهترین روش های آشنایی با بهترین سایت های ایرانی، استفاده از رتبه بندی های سایت الکسا است. وبسایت الکسا یکی از بهترین سایت هایی است که در زمینه رتبه بندی سایت های فعال در بستر اینترنت فعالیت دارد و در واقع رتبه الکسا یک منبع معتبر برای رده بندی سایت های معتبر و بزرگ است. سایت الکسا در واقع یک سرویس ارائه شده توسط شرکت آمازون است که بهترین سایت های ایرانی و خارجی را بر اساس الگوریتم های مشخص خود شناسایی و معرفی می کند. به طور معمول انتخاب بهترین ها بر اساس میزان ترافیک ورودی و بازدید کاربران اینترنتی از یک وب سایت صورت می گیرد. تمامی اطلاعاتی که توسط این سایت در خصوص بهترین سایت ها ارائه می شود رایگان بوده و شما می توانید به راحتی و با مراجعه به صفحه رتبه بندی سایت های ایرانی الکسا لیست 50 تا از بهترین سایت های ایرانی را به صورت رایگان مشاهده کنید. الکسا سایت ها را در دو دسته ملی و جهانی رتبه بندی می کند و شما می توانید به راحتی و به صورت رایگان رتبه جهانی یک سایت و همچنین رتبه آن سایت در سطح ملی و در مقایسه با سایت های رقیب را به دست بیاورید. به دلیل جذابیت این موضوع در این مقاله از میزبان فا مگ تصمیم گرفتیم 15 تا از بهترین سایت های ایرانی از نظر رتبه الکسا را به شما معرفی کنیم. این لیست مربوط به رده بندی 15 سایت ایرانی در الکسا برای کشور ایران است و شما می توانید با استفاده از این لیست با نام سایت های معتبر ایرانی از نظر رتبه الکسا بیشتر آشنا شوید.

اگر تمایل دارید با لیست 15 سایت برتر ایرانی از نظر الکسا بیشتر آشنا شوید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

سایت های ایرانی برتر

نحوه بازیابی گذرواژه اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام در زمان فراموشی رمز اینستاگرام یکی از اصلی ترین اقداماتی است که کاربران این شبکه اجتماعی باید داشه باشند. یکی از چالش های همیشگی بسیاری از کاربران فراموش کردن رمز اینستاگرام و در نهایت نیاز به بازیابی پسورد اینستاگرام با استفاده از یکی از روش های موجود است. البته تا زمانی که افراد در این برنامه لاگین هستند مشکل فراموشی پسورد چندان احساس نمی شود اما به محض اینکه به هر دلیلی نیاز به لاگین دوباره در برنامه وجود داشته باشد، این مشکل اهمیت خود را نشان می دهد. به همین دلیل نیز برنامه اینستاگرام راهکارهایی را تحت عنوان روش های بازیابی رمز اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است که با استفاده از آنها کاربران می توانند به راحتی رمز خود را بازیابی کرده یا ریست نمایند. به همین دلیل نیز اکنون زمان آن می رسد تا با روش های بازیابی پسورد اینستاگرام آشنایی پیدا کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست در هنگام فراموشی پسورد اینستاگرام خود نگران باشید. چرا که می توانید با استفاده از آموزش زیر به راحتی فرآیند بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل یا از طریق سایت را دنبال کرده و وارد حساب خود شوید. 

روش های بازیابی رمز اینستاگرام

روش های مختلفی برای بازیابی رمز اینستاگرام ارائه شده است که به طور کلی می توان همه آنها را در قالب 2 روش کلی بیان نمود. این 2 روش کلی برای بازیابی گذرواژه اینستاگرام عبارتند از:
  • بازیابی پسورد اینستاگرام با سایت
  • بازیابی رمز اینستا از طریق برنامه
در ادامه به صورت گام به گام به بررسی هر یک از این روش ها خواهیم پرداخت.
در صورت تمایل به آشنایی با روش های بازیابی رمز اینستاگرام می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید: 

معرفی 30 فیلم برتر 2020

سال 2020 نیز یکی از خاص ترین سال ها برای تولیدکنندگان و سینماگران جهان بود. از آنجایی که بیشتر فیلم ها دنباله و اسپین آف قسمت های قبلی بود به نظر در سال 2020 اکثر فیلمسازان آمریکایی و اروپایی تصمیم گرفتند با خلق آثاری نو و جذاب تماشاچیان بیشتری را به سالن سینماها بکشانند. اما همه گیری کرونا به مدت کوتاهی توانست صنعت فیلمسازی جهان را فلج کند. به گونه ای که خیلی از تهیه کنندگان بهترین فیلم های سال 2020 تصمیم گرفتند فیلم های خود را بر بستر اینترنت عرضه کنند. بهترین فیلم های 2020 موضوعی است که در این سری نقد و بررسی ها به آن پرداخته ایم و این بار تصمیم گرفتیم به سوال کاربرانی پاسخ دهیم که پرسیده اند بهترین فیلم های خارجی سال 2020 کدام هستند؟ فیلم های خارجی سال 2020 بسیار متنوع هستند بر همین اساس لیستی از فیلم های سینمایی برتر 2020 گردآوری و در این سری نقد و بررسی ارائه کرده ایم. در نظر داشته باشید  اسامی فیلم های 2020 مرتب بروزرسانی می شوند. انواع متنوعی از فیلم سینمایی خارجی 2020 تولید و اکران شده است اما تنها برخی از آنان ارزش دیدن دارد اگر شما نیز به دنیای فیلم و سریال علاقه دارید و به دنیای فیلم های جدید می گردید که در چند سال اخیر اکران شده اند می توانید سری به لیست فیلم های خارجی 2020 بزنید. در این فهرست فیلم های اکران شده سال 2020 مورد بررسی قرار گرفته و لیستی شامل بهترین فیلمهای 2020 از نظر imdb و فیلم های خارجی برتر 2020 از نگاه تماشاگران گردآوری کرده ایم.

در صورت تمایل به مشاهده لیست کامل بهترین فیلم های 2020 می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:

بهترین فیلم های 2020 جهان + ویدیو معرفی 30 فیلم برتر

بهترین فیلم های آمریکایی جدید

فیلم سینمایی آمریکایی در میان تمامی فیلم های جهانی تولید کشورهای مختلف جایگاه ویژه و به خصوصی دارد. تماشای فیلم های سینمایی آمریکایی می تواند یکی از بهترین سرگرمی ها برای اوقات فراغت باشد. سینمای هالیوود یا اصطلاحا سینمای مستقل آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین صنایع آمریکا محسوب می شود و همواره با ساخت فیلم های سینمایی سهم عمده ای از بخش سرگرمی ایالات متحده را در اختیار دارد. به طوری که امروزه هالیوود یک سینمای فراملی و جهانی برای آمریکا محسوب می شود. هر سال بیش از 700 فیلم سینمایی آمریکایی جدید در هالیوود ساخته می شود.  بیش از یک میلیارد و 300 میلیون بلیط سینما در سال در بیش از چهل هزار سینمای آمریکا فروخته می شود. اگر چه فروش فیلم آمریکایی جدید به خاطر همه گیری کرونا کاهش محسوسی داشته، اما در سال 2018 فروش جهانی فیلم سینمایی آمریکایی به حدود 12 میلیارد دلار می رسید که فقط دو میلیارد دلار آن به فیلم سینمایی جدید آمریکایی انتقام جویان جنگ ابدیت اختصاص داشت. فیلم های آمریکایی در ژانرهای متنوعی تهیه و تولید می شوند در این سری نقد و بررسی از میزبان فا مگ فیلم سینمایی آمریکایی جنگی، چند فیلم سینمایی آمریکایی جدید اکشن، فیلم آمریکایی عاشقانه و ژانرهای دیگری را معرفی نمودیم تا بتوانید از تماشای فیلم های جدید آمریکایی لذت ببرید. اغلب این فیلم های آمریکایی سینمایی در دو دهه گذشته تولید شده اند. 

در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با لیست 30 فیلم آمریکایی برتر جهان می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:

30 فیلم سینمایی آمریکایی برتر جهان