آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

بهترین فیلم های کمدی خارجی

فیلم کمدی خارجی یکی از ژانرهای مورد علاقه برای طرفداران فیلم و سریال است. با توجه به تنوع سلایق انتخاب فیلم طنز خارجی خنده دار از نظر هر شخص متفاوت است و از طرفی ژانر کمدی انواع مختلفی دارد مثل کمدی سیاه، کمدی هجویه، کمدی کلامی و… برخی بهترین فیلم های کمدی خارجی را بر اساس بازیگران آن فیلم انتخاب می کنند. برخی از  افراد دیگر نیز بهترین فیلم های کمدی خارجی را به گونه ای دیگر تعبیر می کنند و تنها به دنبال فیلم هایی با صحنه های بامزه و البته خنده دار هستند. در این سری تصمیم داریم بهترین فیلم های خارجی کمدی و خنده دار را معرفی کنیم که بیشترین امتیازات را از سوی مردم و منتقدین دریافت نموده اند.  در ایران نیز بیشترین فروش و مخاطب در اختیار فیلم های کمدی است.   فیلم های کمدی همواره جزو جذاب ترین و البته پرفروش ترین فیلم ها هستند. مثلا فیلم های جکی چان، جیم کری، مستربین یا لورل و هاردی از جمله فیلم های طنز خارجی خنده دار هستند.  اغلب فیلم های جیم کری حالتی طنز و خنده دار دارند به عنوان مثال تقریبا همه فیلم کمدی پنگوئن های آقای پاپر و احمق و احمق تر را مشاهده کرده اند جیم کری در این قبیل فیلم های کمدی بسیار جذاب به ایفای نقش پرداخته استالبته در انتخاب بهترین فیلم های کمدی خارجی علاوه بر امتیازهای آنها در سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم و سریال همانند IMDB، راتن تومیتوز و… دیدگاه مخاطبان را هم در نظر گرفته ایم. در ایران نیز بیشترین فروش و مخاطب در اختیار فیلم های کمدی است. شایان ذکر است این لیست در آینده بروزرسانی خواهد . تعریف ژانر کمدی خودش نیاز به مقاله جداگانه ای دارد.   به صورت خلاصه و ناقص می توان گفت فیلمی که در نهایت سرانجام خوب و خوشی دارد و شما را می خنداند کمدی است! برعکس درام که در نهایت پایان ناراحت کننده ای دارد.  فیلم هایی که به طور متعادل از دو مقوله طنز و جدی در فیلم خود استفاده می کنند، کمدی-درام نامیده می شوند. معمولا در این ژانر موضوعاتی در حوزه عدم احترام به قوانین اخلاقی و اجتماعی مورد نقد قرار می دهند. یا  مثلا فیلم هایی که ماجراهای عاشقانه را در فیلم کمدی قرار می دهد کمدی رمانتیک یا اصطلاحا Rom-Com نامیده می شوند.

برای مطالعه لیست کامل بهترین فیلم های طنز جهان می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

 فیلم سینمایی خارجی خنده دار

فیلم ایرانی کمدی

فیلم ایرانی کمدی یکی از بهترین و جذاب ترین سرگرمی ها مخصوصا برای آخر هفته است. این موضوع نشان می دهد تماشاچیان تا چه حد به فیلم کمدی ایرانی علافه مند هستند. فیلم کمدی و خنده دار ایرانی و ساخت آن، بدون شک یکی از مشکل ترین نوع از تولیدات آثار هنری است. . هرچه بینش یک فیلم کمدی بیشتر باشد، ماندگارتر است و هرچه فقط سعی شود با لودگی و البته کمی ابتذال کلامی صرفا در گیشه پولی به دست آورد، قطعا چند دقیقه پس از دیدن فیلم طنز فراموش خواهد شد. کمتر شاهد هستیم فیلمی طنز و کمدی ساخته شود که سازنده واقعا برای طنز و نه پول و گیشه و شهرت، فیلم بسازد. اما با این حال، هم فیلم های طنز گروه اول و هم فیلم های کمدی گروه دوم جزو فیلم هایی هستند که هر ساله ساخته می شوند و به اندازه کافی هم طرفداران و البته مخالفان خود را دارند. در این  مقاله سعی کردیم بهترین و محبوب ترین فیلم های کمدی ایرانی را معرفی کنیم. شاید فیلمی در بین عموم مخاطبان محبوب باشد و حتی در گیشه فروش خوبی هم داشته باشد، اما لزوما به این معنا نیست که خوب است. به این معنا است که صرفا خنده دار است! فیلم های کمدی ایرانی مثل گشت ارشاد 1، فیلم مارمولک، فیلم کمدی آدم برفی و فیلم هزار پا از نگاه مردم جزو بهترین و پرفروش ترین فیلم های طنز ایرانی بوده اند. فیلم گشت ارشاد و اخراجی ها فیلم های چند قسمته لیست بهترین فیلم های کمدی ایرانی هستند. فیلم مارموز با بازی حامد بهداد برخی از اتفاقات سیاسی را با لحنی طنز بیان کرده است. اخراجی ها و آدم برفی جرو فیلم های ماندگار اکبر عبدی هستند. فیلم آس و پاس با بازی مهران غفوریان جزو فیلم های فانتزی و موزیکال محسوب می شود.

برای مطالعه لیست کامل فیلم های کمدی ایرانی می توانید از طریق لینک زیر از سایت ما دیدن کنید: 

فیلم ایرانی کمدی جدید

معرفی سریال های جدید و برتر کره ای

سریال کره ای سبک و سیاقی خاص دارد. شاید جواهری در قصر اولین سریالی بود که بینندگان ایرانی را با حال و هوای درام های این کشور آشنا کرد. درام کره ای یا اصطلاحا کی دراما به مجموعه سریال های کره ای گفته می شود که عمدتا در ژانر اصلی درام و بیشتر با فرمت مینی سریال (16 قسمتی) عرضه می شوند. بدون شک سریال های کره ای زیباترین طراحی های صحنه و لباس را دارند و دنیای رنگی آنها حتی در سریال های جنایی و ترسناک هم وجود دارد!!! کی دراما برعکس سریال های غربی، از جذابیت های جنسی و جسمی! برای ترغیب ببیننده استفاده نمی کند و آنچه بیشتر برای سازندگان مهم است، محتوا، مفاهیم و البته سبک زندگی خودشان است. پس از اینکه سایت های اینترنتی و شبکه های تلویزیونی مختلف نیز پدید آمدند، امکان دانلود بهترین سریال های کره ای دوبله فارسی توسط مخاطبان به وجود آمد. برخی از مخاطبین به سریال های کره ای کمدی و برخی به سریال کره ای عاشقانه علاقه دارند عده ای سریال کره ای امپراطوری را دنبال می کنند و عده ای دیگر به دنبال سریال های تاریخی کره ای هستند. البته واقعا برخی از سریال های کره ای به شدت متاثر از فرهنگ غرب هستند! چیزی که واقعا عجیب است. اگر کره خودش تاریخ یا تمدن نداشت، الهام گرفتن از فرهنگ غربی در سریال های آن اشکال نداشت! اما در برخی از سریال های کره ای شاهد تقلید کورکورانه از فرهنگ غربی هستیم. در  یک مقاله کامل قصد داریم به معرفی سریال کره ای بپردازیم و 30 تا از بهترین سریال های کره ای را پیشنهاد دهیم. در این لیست سریال های تاریخی کره ای و سریال عاشقانه کره ای نیز گنجانده ایم. البته بیشتر سعی کردیم سریال کره ای جدید 2021 و سال های اخیر را در لیست داشته باشیم.

اگر تمایل دارید با لیست 30 تایی بهترین سریال های کره ای بیشتر آشنا شوید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

سریال های کره ای برتر


معرفی بهترین فیلم های عاشقانه جهان

ژانر عاشقانه یکی از محبوب ترین ژانرهای سینمایی است. می توان گفت پس از فیلم های اکشن، فیلم های عاشقانه و رمانتیک در رده دوم محبوب ترین ژانرها قرار می گیرند. این ژانر به حدی وسیع و گسترده است که برای آن می توان زیر ژانرهای مختلفی را تعریف کرد. اصولا فیلم های رمانتیک مضمونی تکراری دارند و فیلم عاشقانه ای برنده است که بتواند متفاوت باشد. فیلم های عاشقانه زیادی تا به امروز منتشر شده. فیلمهای رمانتیک و احساسی که در خاطره ها مانده است. از فیلم عاشقانه مرد آرام و کازابلانکا تا تایتانیک، رومئو و ژولیت و پاییز در نیویورک. در دهه اخیر تماشای فیلم عاشقانه خارجی به خصوص فیلم عاشقانه آمریکایی بسیار رواج یافته است. از آنجایی که پیدا کردن فیلم سینمایی عاشقانه و رمانتیک که دارای مضمون مناسب و دلنشینی باشد کار چندان ساده ای نیست تصمیم گرفتیم در این مقاله بهترین فیلم های عاشقانه و بهترین فیلم های رمانتیک خارجی که تلفیقی با سایر ژانرها دارند را معرفی کنیم. بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک خارجی اغلب در میان جوانان طرفداران زیادی دارند که البته جوانان اصطلاح جالبی برای این قبیل فیلم های رمانتیک انتخاب کرده و به آن فیلم لاو می گویند! فیلم های احساسی در ذهن مخاطب ماندگار می شوند چرا که مستقیما احساسات وی را نشانه می گیرند. باید گفت تا به این لحظه فیلم های خارجی عاشقانه و رمانتیک مختلفی ساخته و اکران شده اند اما تعداد کمی از فیلم های رمانیک خارجی موفق بوده اند. در تدوین لیست فیلم های احساسی سعی شده علاوه بر توجه به امتیاز و نمره ای که در سایت های معتبر نقد و بررسی وجود دارد، دیدگاه های تماشاچیان هم مد نظر باشد. از این رو سعی کردیم فیلم های عاشقانه کمدی هم در این لیست قرار دهیم تا تمام سلیقه ها بتوانند از آن استفاده کنند.

اگر تمایل دارید با بهترین فیلم های عاشقانه بیشتر آشنا شوید، روی لینک زیر کلیک نمایید:

بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک جهان

بهترین فیلم های وحشت در سال 2021

انتخاب تولیدات هنرمندان مختلف به عنوان بهترین فیلم های وحشت و ترسناک از سوی تماشاگران و منتقدین بر اساس فاکتورهایی همچون صحنه پردازی، موسیقی، متن و… صورت می پذیرد. انواع مختلفی از فیلم وحشت وجود دارد. برخی فیلم های ترسناک بر اساس داستان واقعی ساخته شده اند، برخی بر اساس افسانه ها و برخی با محوریت اجنه، زامبی و ارواح تولید می شوند. با وجود اینکه با دیدن فیلم های وحشت و ترسناک حس اضطراب و دلهره به مخاطب القا می شود، اما بیشتر تماشاگران فیلم های سینمایی علاقه مند به دیدن فیلم های ترسناک هستند. اما چرا؟ تماشاگر فیلم های ترسناک می داند که این خطرات برای شخصیت های فیلم است و او امنیت خاطر درونی دارد. البته نکته مهم این است که این ویژگی ها فقط در افراد بالغ وجود دارد و افراد زیر 18 سال توانایی تفکیک این موضوعات را ندارند. شاید اصلی ترین دلیل آن این باشد که انسان ذاتا علاقه مند به سرگرمی هایی است که او را تحت تاثیر شدید روحی قرار بدهد. این فیلم ها این هیجان را بر تماشاچی می گذارند. دلیل دیگر این است که در پایان اعلب فیلم های ترسناک، شخصیت منفی و شرور به سزای اعمالش می رسد. دلیل دیگر امنیت مخاطب است. فیلم ترسناک خارجی و تماشای آن یکی از بهترین گزینه ها برای بالا بردن حس هیجان و آدرنالین است. بهترین فیلم های ترسناک هرساله درصد قابل توجهی از گیشه را در سینمای هالیوود و بیشتر کشورهای جهان در اختیار دارند. اغلب فیلم های ترسناک نیاز به لوکیشن خاصی نیز ندارند. خیلی از فیلم های ژانر وحشت در یک خانه، عمارت، باغ و یا حتی اتاق فیلمبرداری شده است. جالب است بدانید حتی نیاز نیست تصویربرداری خاصی در آنها اتفاق بیفتد و نورپردازی هم در آنها با کمترین حالت ممکن انجام می شود. ترسناک ترین فیلم های جهان همیشه در صدر گیشه قرار می گیرند. در این جا سراغ بهترین فیلم های ترسناک جهان می رویم و 30 تا از ترسناک ترین فیلم های جهان را معرفی می کنیم. شایان ذکر است با توجه به گستردگی سلایق سعی کردیم انواع ژانرهای وحشت را در این لیست قرار دهیم. ژانرهای مختلفی که از عناصر زیادی برای ترس استفاده کرده اند. اجنه، زامبی و ارواح جز اصلی ترین عناصری هستند که در بهترین فیلم های ترسناک جهان مورد استفاده قرار می گیرند. 

اگر تمایل دارید با بهترین فیلم های ترسناک جهان بیشتر آشنا شوید، روی لینک زیر کلیک نمایید:

ترسناک ترین فیلم جهان