آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

آی تی پارسی

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

4 روش برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل

 هر اپراتور باید روش های متفاوتی برای کاربرانش ایجاد کند تا آنها بتوانند به سادگی اعتبار باقی مانده اینترنت یا مکالمه را ببینند. چرا که اگر یک کاربر  بدون بسته اینترنت و به صورت آزاد از آن استفاده کند  هزینه بسیار زیادی باید پرداخت کند. اپراتورها با ایجاد بسته های اینترنت و مکالمه مخالف سعی دارند تا به کاربران این  امکان را بدهند تا بهتر بتوانند  سیم کارت خود را مدیریت کند.  مانده اینترنت ایرانسل و استعلام حجم باقی مانده اینترنت ایرانسل یکی از چالش های همیشگی کاربران این اپراتور به شمار می رود. در واقع گسترش روز افزون مصرف اینترنت در سال های اخیر نیاز به خرید و فعالسازی اینترنت را برای کاربران فضای مجازی دو چندان کرده است. اما از آنجا که بسته های اینترنت دارای محدودیت زمانی و حجمی هستند برای مدیریت بهتر حجم اینترنت ایرانسل خود نیاز به روش هایی دارید که با استفاده از آنها بتوانید هر زمان که تمایل داشتید اقدام به استعلام باقی مانده اینترنت خود نمایید. ایرانسل یکی از اپراتورهای پرطرفدار در میان کاربران ایرانی است. خیلی از افراد سیم کارت ایرانسل را تنها برای استفاده از اینترنت آن خریداری می کنند. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که بسته های اینترنت ایرانسل دارای محدودیت حجمی و زمانی هستند و اگر به شکل مدیریت شده از آن استفاده نشود در نهایت حجم بسته خیلی زود تمام شده یا بدون استفاده به دلیل اتمام بازه زمانی آن از دست می رود.  با توجه به نقش مهم استعلام مانده اینترنت ایرانسل در مدیریت مالی حساب کاربران سیم کارت های دائمی یا اعتباری ایرانسل، این اپراتور 4 روش کاربردی را برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل در نظر گرفته است که عبارتند از کد دستوری، اپلیکیشن ایرانسل من، تلفن گویا و سامانه ایرانسل من. 

در یک مقاله به طور کامل هر 4 روش را  آموزش داده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:

باقی مانده اینترنت ایرانسل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.